Påväg hem!

Lulas var felfri i sin start i 110 och gjorde en bra runda!!

Calypto var nolla i som 120 och kom 10.
Eftersom det var sista tävlingen för sommaren ville jag inte pressa honom för hårt så det skulle bli något tokigt.

Han kom inte alls fram på sista linjen som låg på 19,5m så fick klämma in ett 5e. Men men

I 130 var han fin på framhoppningen och avspänd.
På banan tittar han till på ett hinder som det var skugga på men aldrig reagerat förut.
Hoppade 1,2 fint! Stannar på 3an som var det han tittade på trots att han låg PERFEKT! 
Hoppar resterande bra men river 9b :S

Det var verkligen 8 fel för mycket!
Onödigt stopp och onödig rivning.
Jag ger honom alla bra förutsättningar men inte får man så mycket tillbaka... Hur det nu låter xD men faktiskt! Det är bara för honom att tuta och köra för jag har då ALDRIG gjort något som ska ha sänkt hans självförtroende.

Fortsättning följer i augusti;) Hihi

(Är inte alls missnöjd med Calypto även om det låter så.. Tycker bara det är onödigt från hans sida så mycket som jag alltid hjälper honom att komma bra så han inte behöver bli spänd).

Over and Out!🎈

Nu gen och jobba några timmar innan rida Florina innan hem ett tag för att sedan jobba 21-8.30



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0