Alanya for them

Efter jobbet imorse for jag till stallet för att ta ut hästarna, mocka och det där man gör, hehe
 
Sen åkte jag hem. Åt kladdkaka och bullar till frukost!
Halvtimman senare när bilen var packad med resväskor och brudarna samt lynn och jag så åkte vi mot Arlanda!
 
Det var nämligen idag som Syrran och Sara åkte till turket, alanya :) Härligt för dem =D
 
När vi (jag och Lynn) lämnat dem åkte vi till Maxi och handlade lite innan stallet för att luncha hästarna samt ta in några.
 
Se åkte vi hem. Åt lite mat och mer kladdkaka, bulle och frukt!
 
Klippte lite gräsmatta innan batteriet på traktorn brum-brum tog slut.
 
Sen hämta mamma och sen till stallet för att faktiskt bara rida Lukas (och skutta lite på ponnyn). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0