Det är ju så..

Sen vi tog bort min älskade, bästa Mowgli så har jag inte alls känt för att vara i stallet så mycket. Varken för att jobba, rida eller bara vara som jag alltid gjort förr.

Jag tror att det är därför Rozqoo har blivit sämre i ridningen. Jag har verkligen inte orkat ridit ordentligt på någon häst,framförallt inte på honom som kräver ordentlig ridnin!!
Jag har inte tyckt att det varit speciellt roligt så jag har bara "lullat" runt på dem.

Men nu så börjar jag känna hur roligt det är att rida sina egna fina hästar och sätta rimliga mål igen!
Så nu kommer det bli ändring på Rozqoo från min sida.
Han ska bli så bra som jag tidigare förutsett!
Jag måste ge honom det han förtjänar!
Jag måste tro på honom som jag alltid brukade göra! 

Ska rida på nu och så småningom ska jag ta honom till Pether och hoppas på att få så mycket hjälp och tips som möjligt. Förutsättningar har vi gott om både jag och min fina vän här nedan,
Rozqoo The Man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0