hoppihej

Färdigduschad och klar för sängen!!(eller jag är i sängen xD ).
 
Dagen? Stallet strax före 6. Under dagen 6timmars jobb och rida 6hästar varav Florina gjorde sin stora, första, riktiga uteritt! Hon gjorde det galant :D
 
Blev också handen för att lämna in min mobil som jag gjort en skadeanmälan på. Den jag har nu under tiden fungerar väl sisådär :P Sms/samtal är inte det enklaste.. hehe
 
Det var denna dag det! Morgondagen blir snarlik.. Dock 5 timmars jobb och 5 hästar att rida därefter. Det är ju också fredag så några lediga timmar är ju inte fel :D
 
Men nu ska jag sova! Klockan ringer om 7 timmar och 5 minuter!
 
 
Slepp tigth :D
 a reminder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0