inte så bra

Jag sitter här och längtar
Och mina tårar blir fler och fler

När jag sitter här i min ensamhet
Ja, då tänker jag på dig
Om du var här hos mig,
Ja, då slapp jag sakna dig
Om du var här hos mig

Du finns i mina tankar
Och i min fantasi
Där är vi två tillsammans
Där är det bara vi

På morgonen när jag vaknar
Kommer saknaden igen

När jag sitter här i min ensamhet
Ja, då tänker jag på dig
Om du var här hos mig ändå
Ja, då slapp jag sakna dig
Om du var här hos mig

Men, jag får nöjja mig med att sakna dig, för saknaden är vad som finns kvar
 
 
Nej men efter att ha sovit fram och tillbaka och endast legat i sängen sen igårkväll vid halv sju så hinner man drömma en del.
Drömde om att vi skulle ut och åka. På med transportskydden och han stod och röck i uppställnings-grimskaften sådär som bara han gjorde. För att visa hur gärna han ville iväg. Och inte heller ville han stå stilla. 
Tänk om man iallafall kunde få ha en önskan under hela sitt liv! Min skulle då vara att alltid ha honom här, frisk och kry.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0