Calypto

Min fina, snälla springare! 
I söndags blev det iallafall en 4e placering på 66,8% i LA:1 hemma.




 

Idag.. Träffade jag Lisa för fotografering.. Och vad gör han då? Han känns väldigt busig och rött som det är kastar han av mig 😆😆 det är inte ofta jag åker av en bockandes häst.. Men det var såklart Calypto som alltid är snäll.. Men han har sina stunder och det vet jag mycket väl om.. Han kan vara livsfarlig 😂🙈 

Han fick klippas under kvällen också då han blir så svettig avknappt någon ridning.. Dock blev mina skär dåliga när jag hade huvudet kvar så jag tog en annan maskin..  Wopps Så blev han flintis på ena sidan 😆 men det växer ut snart så 😁😁😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0