En bra helg

Japp!
 
I lördags var det tävling på Märsta.
Lukas och jag debuterade 120 med en felfri ritt!
Calypto var dubbelnolla och 7a i 130!
Idag var vi på Botkyrka med ponnyn. Felfri i 90cm och ett per i 95 då storhäst-distansen spökade lite på våra ponnysprång. Men det gör inget! Bra helg med 3 av 4 rosetter. Nöjda och glada hästar samt människor.
 
 
Imorgon är det heldag med skolan = jobb från kl 6 till 15. Därefter rida innan jobb vid 21
 
I veckan hoppas jag att jag kan träna för Pether! Och det gärna med både Calypto och Rozqoo. 
Calypto vet jag vad han tycker om.. och vi brukar få fina kommentarer..
Men Rozqoo, ja.. Jag tror och hoppas att Rozqoo motto är det här nedan:
 
 
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0