God Morgon!

Idag blev det sovmorgon! Tänkte sova till7, kvart över 7..men vaknade tjugo över sex.
 
Idag är det tävling på Calypto. En LA:1 hemma. Jag startar vid 11. Han känns bra så känslan kommer nog vara bra så får vi se vad domarn säger :P
 
Annars då? Då blir det att rida de andra 3, Lukas, Rozqoo och Florina. 
 
Inatt är det sista natten hemma innan två nätter borta på jobb.
 
 
 
Aousch!! Jag tror att jag har Reumatism.. Det vore sönt om det inte var så.. men vad skulle det annars vara ? Käken, Axlarna som är värst, armgågen, Handlederna,  ibland fingrarna, höfternas utsida, ljumsken, knäna, fotleden som strålar ut i vaden. Det gör förbaskat ont och har smugit sig på i säkert 1-2 år men nu är det inte alls skönt :( 
 
Men.. det får bli en annan dags problem om det ens är något problem :P
 
Nu ska vi snart till stallet för att träffa mina favoriter och tävla på min absoluta favorit :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0