LIKE BEFORE

 
Såhär såg Mowgli ut när han var utlånad. Han hade varit hos vet och blivit behandlad.
 
Även om det är rätt att behandla en häst som inte är frisk i leden så är det inte på det viset man vill se sin kära vän. Framförallt inte när man inte träffades så ofta..
 
 
Såhär är det jag minns min Härskare och Kung:
Vinna.. det var han bra på..
Vinna både LD, LC, LB, LA och msv b massoooooor med gånger! Tyvärr hann vi aldrig vinna msv a då han blev halt varje gång vi kom upp i klasserna :'( 
Om man bara hade vetat..
 
 
 
 
Han var och kommer alltid att vara, något alldeles extra över alla andra.
 
 
 
STAY STRONG, STAY GOLD
 
Jag kan fortfarande inte förstå att han inte finns här på jorden.. det är för mig osannolikt -
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0