S.T.A.Y.

 
Jag saknar min bästa vän över allt annat jag någonsin har känt av vad som kallas känslor.
Jag saknar honom så att mitt hjärta krampar när jag tänker på honom för mycket.
Men det är inte konstigt! En som Mowgli är "ONCE IN UNIVERSUM TIME", alltså en som honom kommer ingen annan få uppleva.. helt ärligt!
 
Jag saknar honom och jag hatar att han inte är här. Jag vill ha honom här, var dag!
Jag skulle kunna vara världens fattigaste men ändå ha den största kärleken och må så fantastiskt, jäkla otroligt bra bara jag hade honom vid min sida, i mitt liv. Nu hoppas jag bara att han finns där hos mig när min död kommer, eftersom vi inte fick ett helt liv tillsammans så vill jag ha en hel död tillsammans.. hehe
 
Men jag är så Otroligt tacksam över att fått äran att ha denna varelse i mitt liv under de åren vi fick. Jag älskar honom och skulle göra honom allt gott. 
Han är mitt allt och kommer alltid vara min första, största vänskap och kärlek. 
 
Tusen gånger om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0