Idag

Har jag tänkt att ta det lugnt.
Jag har kännt av nacken lite mer de senaste dagarna igen.
När jag slutat jobba här på nattjobbet så blir det hämta syrran, sen mot stallet i och ta ut, fixa lite innan handen där hon ska fixa tand och ordna någon present.

Sen far vi mot Arlanda då vi ska till Australien i 3veckor. Skönt med värme sol, inget att göra, hihi


Nejdå, skojja bara.. Hon ska till Alanya för några dagar ovh lämna lite grejer.
Även om Australien låter lockande, haha

Sen blir det stallet och luncha och kanske rida lite(jag har ju inte så mycket att rida nuförtiden har Max 4hästar om dagen, kanske 5)😆 
Men jag känner att det behövs mindre ridning, mindre hets och stress för både knopp och kropp, eller vad man nu brukar säga 😜 

Sen blir det hem några timmar innan stallet igen.
Ikväll blir det jobb igen.


Imorgon jobb i stallet från morgonen till lunch.
Därefter mocka, rida och sånt innan ortopeden vid 16. Då ska jag förhoppningsvis få lite mer svar på vad jag har och åtgärder på det.
Efter det blir det stallet och sen hem!

Tycker det är skönt när man har dagen någorlunda planerad. Annars har man väl allt på samma tillfälle sen 😋



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0