Jshapp

I 130 rev vi första i omhoppningen, valde därefter att utgå så han inte fick hoppa i onödan när han ska prestera en klass till..
I 140 rev vi nr4 som var en oxer efter ett täcke på 5 LÅNGAAAA språng!
Däremot kom vi kort in 😡(klantigt av mig) så la in ett extra språng.
Annars felfritt restererande Bana.

Bra säsongsstart ändå för utomhustävlingarna! Han var inte så spänt som jag väntat mig och det är sååå skönt att han börjar cool down 😏


OBS!! Ingen vattengrav med 😆


Juste.. Tog med Rozqoos tränsarinnan Calypto hade förut. Tog med det för att det skulle underlätta för morgondagen då ponnyn ska iväg(han och Calypto delar tövlingsträns).
Men Calypto har inte haft detta träns på ett tag och när jag satte på det så var snokremmen 3(!!!)VM för stor 😆 men aja.. Nu vet jag att han inte ska ha det med sitt ponnyhuvud ☺️

Jag vet inte hur jag skrivit detta men hoppas det förstås någorlunda..
Nu blir det att sova 4,5 h innan upp för jobb sen mot Sollentuna med Ponnybus ☺️ 

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0