đŸ˜„

Jag Àr sÄ trött pÄ det hÀr. Jag vill bara bli av med all smÀrta, den fysiska smÀrtan och den psykiska pÄfrestningen som den drar med sig.

Det blir sÄ jobbigt och hemskt och avskyvÀrt att jag bara vill dra tÀcket över huvudet, gÄ och gömma mig och komma tillbaka till det bÀttre pÄ nÄgot vis.

Att fÄ vara normal igen, utan att ha ont.
Utan att behöva tĂ€nka sig för vad man gör och hur man gör det, hur mycket man nĂ„got gör och för dess konsekvenser. 

Att plocka blÄbÀr.
Att bĂ€ra nĂ„gonting eller att lyfta. 
Att kunna vrida pÄ huvudet vid bilkörning, eller nÀrsom egentligen, bara det.
Att kunna böja huvudet nedÄt eller uppÄt utan att tÀnka pÄ vinkeln man vrider huvudet pÄ.
Att kunna sova som man vill utan att vakna med dundrande huvudvÀrk.
Att slippa huvudvÀrken överhuvudtaget.
Att kunna tÄla ryck, att bli puttad pÄ.

Jag hatar det inte, men jag ogillar det skarpt.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0