Godmorgon!



Jag vaknade 4.45 imorse här innorrköping vilket var lite väl tidigt då vi inte kom i säng före 00

Rozqoo återigen bra på framhoppningen till sin 130 men tappar det lite inne på banan. Det blev 2ned av 14 språng.

Calypto felfri 130 och 9a trots att jag tig det lugnt och safade då jag inte visste hur spänd han skulle vara!
I 140 även felfritt där utan att raca på för mycket vilket gav en 6e placering. Vi hoppade ett vattenhinder med en mur framför utan problem! 
Så otroligt roligt att han har kommit tillbaka så pass snabbt efter vår "spända dipp" i början på utesäsongen.

Idag går Rozqoo 130 i EM. 
Calypto är anmäld 130 då jag inte visste hur spänd han skulle vara.
Han får troligen gå 140 om han känns pigg och glad med ork:) 
Likabra Att passa på när man ändå är ute ☺️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0