Södertälje

Igår gick Calypto 135 med stopp på andra hindret som var ett enkelräcke. La in ett extra språng och han gick av men satte ned fötterna mitt i hindret😂👎 Antar att det var för att det var mot utgången och det blev lite för mycket för lilla  mesen..^^❤️
Annars spänd men felfri resterande.

Idag var det 140. Tappade stigbygeln på nr 2 men tänkte rida utan till nr 3 när jag plötsligt fick den och slutade rida istället😂 samma som igår.. Kraschade ett räcke!! Hör inte till vanligheterna direkt att han stannar så kraftigt och mitt i hindret... Felfri resterande bana på 12språng.











Rozqoo var vild men felfri 130 avd b med 12 språng. Han är ju inte så töntig som Calypto iallafall 😄
Imorgon Calypto 140 och Rozqoo 125avd b.

Nästa vecka är det Gävle. Rozqoo 125, 135 och Calypto 125, 145

Nu, sleepingtime. Har dock sovmorgon imorgon 😱😄👍🏼 får se om jag kan sova till 7.. Tveksamt ☺️👎

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0