suck

Jag blir så fruktansvärt trött och nere på botten. När ska detta ta slut? :'(
 
Det kan inte ens gå en dag, några timmar eller minuter som man får känna sig så stark som jag gjorde förr i tiden. När min styrka,snabbhet och allt vad jag egentligen har kunde erövra världen och jag kände mig alltid (hur hemskt det än låter) mer än andra. Jag visste att jag var starkare, snabbare, smidigare osv. Men saker har tagit över min kropp.
Jag har inget kvar. Allt är borta och gör det inte ont där, nej men då är det där som leder dit och dit, eller så är det där eller varför inte där på ställen som man inte kunde tro att man kunde ha ont på. Jag blir less.
 
Ibland när det är halvdant brukar jag låtsas som det inte är någonting som påverkar mig. Att jag känner mig pigg och stark och redo för allt som kommer i min väg. Vilket kan fungera, korta stunder ibland. 
Desto mer jag lurar mig sjlälv, desto mer och snabbare kommer tyvärr också verkligheten ifatt. 
 
Jag är trött på att ha ont och känna mig svag(vilket inte är så konstigt då jag känt att jag tappat muskler, men inte kunde jag ana att jag tappat muskler för 3kg sen september-oktober. Inte konstigt att man känner sig som en mus, men utan spring i benen).
 
 
Jaja. En dag kanske det vänder och går mot bättre tider. Att jag faktiskt kommer må och vara som förut. Jag är trött på att detta går ut på min välmående och orken att se, höra och prata med andra. Tråkigt men sant.
 
 
The End

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0