Redan här

Känns lite sjukt men ikväll är det semester för min del!
Om man nu kan kalla det semester som jobbat 50% från sista veckan i april och innan det heltids sjukskriven i 5-6v.

Men semester blir det iallafall på ett eller annat sätt..



Rozqoo och tissot åkte på semester i söndags.
Nästa fredag åker även calypto och ponnynisse och håller dem sällskap!
Dick kommer jag rida mina lite då och då eftersom de haft en väldigt lugn säsong nu under våren. 
Så de får underhållas lite iallafall.

När jag sen åker till syrran så får de vila iallafall! (När f.kassan godkänt mitt intyg).


Nu blir det att åks och jobba tills allt är klart och ridskolans hästar och ponnysar får en välförtjänt sommarvila!!! Och även vi andra 😄


Calypto ❤️

Ponnybusen❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0