Kent- Egoist :)

 
Efter att jag förra veckan inte mådde så bra så fick jag en "present" av Calypto där han inte vill komma in från hagen.. varför? För att han inte kan stödja på vf :(    ) Han var riktigt halt och ville gärna inte gå. 
Inga symptom på möjlig skada på något vis. 
 
Så det blev ingen tävling på Hamre i helgen. Strök även Rozqoo då jag inte hade någon lust alls när lilla Callelypto inte mår bra :( 
Han var redan dagen efter knappt halt men går knackigt vf-hb, diagonalt alltså. Har ju sen sommaren inte tyckt att han känns normal på något vis men vet. har inte hittat något på böjprov eller longering. Men nu känns det som att det måste vara någonting, någonstans. Och ja, som tidigare så finns det inget värre än när denna fantastiska lilla pojke inte mår prima. Det är han värd att göra! <3 
 
 
Hoppade Rozqo och Tissot hemma då istället för tävlingen på Hamre. 
Rozqoo prövade jag med hackamore.. värt att testa vidare på!!! Väldigt mycket mer jämn och avslappnad! Får se hur det ter sig med detta :D Även om det ser ganska fult och nästan läskigt ut med hackamore så vore det kul om det skulle fungera då han behöver bli jämnare med stöd :)
 
Tissot? Vilken stjärna! Blir ju bara bättre och bättre den lilla giraffpojken :D :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0